Ciències socials, del comportament i de l’educació

Ciències socials i Estudis de gènere

Aportacions ordinàries (llibres, capítols de llibres, articles o patents):

• Nombre d’aportacions: 5
  • Mínims per a una valoració positiva:
    • Sociologia, Ciència política i de l’administració i Comunicació: 2 articles de rellevància i impacte alt.
    • Treball social i serveis socials i Història del pensament i dels moviments socials: 2 articles de rellevància i impacte alt.
    • Biblioteconomia i documentació: 3 articles de rellevància i impacte alt.
    • Antropologia social: 1 monografia etnogràfica o 1 vídeo etnogràfic de rellevància i impacte o bé, 2 articles de rellevància i impacte alt.
    • Geografia: 3 articles de rellevància i impacte alt.
    • Estudis de gènere: 2 articles de rellevància i impacte alt.
    • Ciències socials: 3 articles de rellevància i impacte alt.
  • Condicions:
    • articles publicats en revistes de qualitat contrastada o indexats en bases de dades bibliogràfiques de prestigi, i en plataformes de publicació de resultats d’investigació (Open Research Europe-ORE).
    • dels llibres i capítols de llibres es valorarà el prestigi de l’editorial, la col·lecció, si han obtingut algun segell de qualitat i les ressenyes rebudes de revistes científiques especialitzades.
    • Excepcionalment, ressenyes, notes i cartes a l’editor.

Aportacions extraordinàries (informes, treballs tècnics o artístics, exposicions, excavacions arqueològiques, aportacions a congressos, conjunts de dades, metodologies, programes d’ordinador, models d’aprenentatge, etc.):

• Nombre: 2 com a màxim.
  • Condicions: per les àrees d’Antrologogia i de Comunicació es podran valorar obres audiovisuals.
Ciències del comportament i de l’Educació

Aportacions ordinàries (llibres, capítols de llibres, articles o patents):

• Nombre d’aportacions: 5
  • Mínims per a una valoració positiva:
    • Psicologia: 3 articles de rellevància i impacte alt.
    • Ciències de l’educació: 2 articles de rellevància i impacte alt.
  • Condicions:
    • excepcionalment, ressenyes, notes, guies didàctiques i publicacions que al·ludeixin a processos d’innovació educativa on no consti la vinculació amb resultats d’investigació, les cartes a l’editor.

• Nombre: 2 com a màxim.
  • Condicions: aportacions a congressos publicades en mitjans acreditats, conjunts de dades i contribucions a desenvolupaments tecnològics de caràcter científic en funció del seu impacte i rellevància.

Cal tenir en compte que per tots el camps les aportacions que siguin:

• articles, llibres o capítols de llibre han d’estar dipositades en un repositori institucional, temàtic o generalista, si us cal dipositar al DUGiDocs , repositori institucional de la UdG, contacteu amb biblioteca.projectes@udg.edu .
  • conjunts de dades, hauran de complir els principis FAIR i sempre que sigui possible es difondran en accés obert. Per dipositar les dades de recerca a CORA.RDR , respositori consorciat de les universitats catalanes i centres de recerca, contacteu amb biblioteca.projectes@udg.edu